×

Leather Craziness with Gold and Red ***Fire Meet Gasoline***

Music tutaj

Leather, gold and red in one outfit - it's wild, feminine and rich!
Calm red blouse is matched with leather elasticated leggings, black waistcoat and suede wedges with gold trimming. It'd be a calm set if not the leather pants.
Red colour attracts attention and is the spirit of feminity. Gold is literally a cherry on top of a cake.
Wedges are so comfortable, your feet aren't getting tired, don't swell, don't hurt and is stable on the ground. Ideal alternative to heels in summer.
While we photo-shoot there was a sunset. I didn't need any help with light, the Sun has completed the job. what do you think about this outfit?


Skóra, złoto i kolor czerwony w jednej stylizacji - będzie drapieżnie, kobieco i na bogato!
Do koralowej grzecznej bluzeczki, założyłam pół elastyczno pół skórzane leginsy, czarną kamizelkę i czarne zamszowe koturny ze złotymi oblamówkami i torebkę ze złoceniami. I na pozór byłby to i może grzeczny zestaw, gdyby właśnie nie ta skóra, która dodaje zadziorności i pazura stylizacji.
Kolor czerwony przykuwa uwagę i jest kwintesencją kobiecości. Złoto to ta przysłowiowa kropka nad i.
Koturny lubię przede wszystkim za ich wygodę użytkowania, stopa się nie męczy, nie puchnie, nie boli, trzyma się stabilnie powierzchni. To idealne obuwie na lato, alternatywa dla szpilek.
Zdjęcia były robione podczas zachodu Słońca, dlatego taki ciepły, złocisty efekt na skórze, nie stosowałam blendy fotograficznej. Fajnie, że czasem naturalne światło może wykonać całą pracę oświetleniowca za nas :) Jak podoba się Wam ta stylizacja?


Blouse/Waistcoat: New Look Bag: H&M Leggings/Wedges: River Island Necklace: Mohito




































8 komentarzy:

  1. Jest to kolejna rewelacyjna stylizacja! Podoba mi się na prawdę wszystko. Całość w glamrockowym stylu, pasuje do Ciebie idealnie. A tak na marginesie, to bardzo dobrze Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow uwielbiam takie spodnie<3 widziałam już na modnej polce ten zestaw:) mega mi się podoba:* wyglądasz olśniewająco:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawienie, zakochałam się w butach, ślicznie wyglądają.
    Właśnie miałam pisać, że wyglądasz tak wesoło, energetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no jest w tym dużo prawdy, bo super się czuję w takich zestawach z pazurem, trochę skóry, czarnych dodatków, złocenia itd. mój klimat. chociaż moje klimaty są wielowymiarowe, w zależności od nastroju i chyba nie da się tego do jednego worka razem wrzucić. dziękuję za miłe słowa :D pzdr i dobrego dnia życzę wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Adriana Style , Blogger