×

Glamourous and chic party look ***Sam Smith Lay Me Down

Hey!

Music: here

Today is nothing but glamour, chic and elegant look.
I chose a maxi cobalt dress, artificial fur and a hat. This is all matched up with leather gloves, mini bag, necklace and suede over the knee boots.
The temperature while taking the photo shoots was only 1 degree centigrade so as always the whole session was done very quickly. Sorry I didn't show you the back of the dress.
I love how classy and feminine the whole effect is. It'll be ideal for a big night out, wedding, New Year's Eve or Christmas Party. All in all the party season and carnival is coming quicker than we think! So let this set be a starter to it. Love x

Fur/Futro: Zara
Maxi Dress/ Sukienka Maxi: ASOS
Hat/Kapelusz: TkMaxx
Mini Bag/ Mini Torebka: Next
Leather Gloves/Rękawiczki: Reserved
Over the knee boots/Kozaki za kolano: Zara
Necklace/Naszyjnik: ASOS

Dziś będzie stylowo, szykownie i elegancko w stylu glamour.
Wybrałam sukienkę maxi w kolorze kobaltowym, sztuczne futro i kapelusz. Połączyłam to ze skórzanymi rękawiczkami, mini torebką, naszyjnikiem i zamszowymi kozakami za kolano.
Na dworze zawrotny 1 stopień ciepła, więc sesja wykonana została w tempie ekspresowym. Żałuję, że nie mogłam Wam pokazać tyłu sukienki.
Bardzo podoba mi się jak klasycznie i kobieco wyszedł ten zestaw. Będzie on idealny na wielkie wyjścia, śłuby, imprezy świąteczne czy Nowy Rok. W końcu karnawał i czas imprezowy zbliża się do nas szybciej niż myślimy! Niech ta stylizacja będzie więc jego przedsmakiem. Ściskam x

























16 komentarzy:

  1. Ale piękna sukienka! Wyglądasz niczym gwiazda filmowa na czerwonym dywanie :)
    http://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka obłędna, prosto na czerwony dywan, wyglądasz bardzo kobieco.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne futerko i kapelusz:) jest klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z lepszych Twoich stylizacji, bardzo mi się podobasz, taka kobieca i elegancka. Super kapelusz, sukienka jest obłędna, wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Swietna stylizacja - w wielkim stylu;) Wygladasz jak dama... <3
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy outfit sama bym się na niego nie odważyła, ale na Tobie wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za tyle miłych komentarzy. Dawno nie było u mnie tyle elegancji w jednym wydaniu :) ale na wielkie wyjścia taka propozycja jest jak najbardziej wskazana. Może dla kogoś będzie to inspiracja, pomysł, propozycja nie do odrzucenia? pzdr x

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, super stylziacja, najbardziej podoba mi się sukienka, za kolor i krój, a połaczeniu z futerkiem wygladasz obłednie. pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o sznurowanych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! stylizacja robi wrażenie - jest obłędna! a w sukience wyglądasz rewelacyjnie:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. girl you look stunning! this dress is so adorable and elegant and you wore it so nicely here

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka barwna stylizacja! To prawdziwy glamour!

    OdpowiedzUsuń
  12. OO żesz Ty !!! Powalająco piękna dziś jesteś w tej cudnej sukni !! Nie moge sie napatrzeć, jaka elegancka i wytworna ach <3 piękne Ci w granacie kochana, a futro do takiej kreacji to absolutny ideał !!! Wyglądasz zjawiskowo moja droga :)

    Pozdrowionka !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi wasze komentarze poprawiły nastrój! Kochane jesteście, że doceniacie moje starania o dobry look nawet przy prawie zerowej temperaturze na zewnątrz.
    Mam jeszcze diw maxi piekne sukienki 'na bogato' które postaram się Wam pokazać niebawem w sylwestrowo-karnawałowym wydaniu buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super elegancko, super kobieco i ekskluzywnie! Świetna sesja, pieknie pokazałaś cały strój.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Adriana Style , Blogger